Passa al contingut principal

XIVè APLEC DE GEGANTS I CABUTS DE BORRIANA (EXPOSICIÓ)

XIVè Aplec de Gegants i Cabuts de Borriana

L'1 de maig, amb totes les mesures sanitàries i en un acte molt emotiu, vam assistir a la clausura del XIVè Aplec de Gegants i Cabuts de Borriana, que enguany era una exposició a l'edifici de la Mercè, organitzada per la Colla de Gegants i Cabuts de Borriana.
Va ser la regidora de Tradicions, Susana Tusón, qui va recollir la figureta que entregaven a totes les colles participants, perquè deixa el càrrec i vam creure necessari fer-li un xicotet homenatge per haver estat en tot moment recolzant-nos i animant-nos en un any complicat.
El gegant i els cabuts de Nules ja han arribat a casa este matí, esperant en breu tornar a participar en una nova trobada, si és possible sense el virus que tant ens ha limitat a moltes associacions.
Va ser la regidora de Tradicions, Susana Tusón, qui va recollir la figureta que entregaven a totes les colles participants, perquè deixa el càrrec i vam creure necessari fer-li un xicotet homenatge per haver estat en tot moment recolzant-nos i animant-nos en un any complicat.
El gegant i els cabuts de Nules ja han arribat a casa este matí, esperant en breu tornar a participar en una nova trobada, si és possible sense el virus que tant ens ha limitat a moltes associacions.




































Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CORRELLENGUA DE NULES - TALLER DE CABUTS (04/10/2023)

CORRELLENGUA I TALLER DE CABUTS 2023 Després d'uns anys sense poder-se celebrar el Correllengua a Nules , amb l'arribada de la pandèmia i de les restriccions, enguany tocava recuperar una activitat tant de Nules com el Correllengua.  Les activitats s'iniciaven a la placeta de l'Església del Convent, amb un taller de cabuts per als més menuts. Més tard donava inici la cercavila, que aniria fins la Plaça acompanyada per tots els cabuts i el gegant Gilabert de Centelles, amb els Dolçainers i Tabaleters. A la Plaça es faria la lectura del manifest per part de Rosa Mari Vicent, amb la presentació d'Alfons Pérez Daràs "Malparlat". L'acte finalitzaria amb el concert del jove cantant de Betxí, Jorge Gumbau.

VI TROBADA DE GEGANTS I CABUTS DE L'ALCORA

El dissabte 7 d'octubre els cabuts de Nules vam estar presents a la VI Trobada de Gegants i Cabuts de l'Alcora, juntament amb les colles de Vinaròs, Benicarló, Benicàssim, Nules, Almassora, Onda, els Dolçainers i Tabaleters d'Artesa, Valdealgorfa, Belchite, Fraga i L'Alcora. La jornada va començar amb un dinar de germanor entre colles, i per la vesprada es va realitzar la Trobada amb la plantà dels Gegants i Cabuts, la Cercavila que va recórrer els carrers del centre de la població, i al final en la Plaça de l'Ajuntament les colles vam fer els nostres balls i ens van entregar un obsequi per la nostra participació. Des de la Corretjola volem donar les gràcies als organitzadors de la Trobada, la Colla Gegantera de l'Alcora, per la bona organització i l'exquisit tracte rebut durant la jornada. Moltes gràcies!  FOTOGRAFIES VIDEO DEL BALL DELS CABUTS

120è ANIVERSARI FESTA DEL CORSO A NYONS (17/04/2022)

Nyons, el poble francés amb qui està agermanat Nules fa dècades, celebrava el mes d'abril el 120è aniversari de la festa del Corso. Una expedició de Nules va assistir a la desfilada i les diferents activitats que tingueren lloc a la població. L'alcalde i alguns regidors van assistir, acompanyats per dames i reina i per membres de la Colla de dolçainers i tabaleters de Nules. Des de la Corretjola no vam poder assistir cap representant en esta ocasió, però els cabuts van estar en molt bones mans i van representar al poble de Nules en la desfilada.